Marketing voor je uitzendbureau, hoe doe je dat?

Als flexondernemer heb je je altijd helemaal thuis gevoeld in de wereld van uitzenden en detacheren. Toch merk je dat het spelletje al jaren niet meer hetzelfde is als vroeger. Elke dag brengen jouw recruiters uren door op welbekende jobboards zoals Nationale Vacaturebank, Monsterboard of Indeed met het doel om maar die ene geschikte kandidaat te vinden. Tegelijk zie je elke dag minder sollicitaties binnenkomen via die dure website die je ooit hebt laten bouwen. En op Google zak je als maar verder af ten opzichte van je concullega’s. Wij spreken regelmatig ondernemers die inzien dat marketing tegenwoordig voor elk uitzendbureau onmisbaar is, maar simpelweg niet weten waar ze moeten beginnen. Toch kun je echt niet veel langer meer wachten!

 

Onderneem je geen actie? Dit zijn de mogelijke gevolgen voor je uitzendbureau:

  • Kandidaten weten je online niet te vinden, waardoor je ‘nee’ moet verkopen aan je opdrachtgevers
  • Je geeft alsnog (te)veel geld uit aan je website, jobboards en advertenties zonder meetbaar resultaat
  • Je omzet daalt en voor je het weet heb je geen slagkracht meer om je concurrenten nog in te halen

Waarom advies van Florys nuttig is

Gelukkig heeft Florys een team van ervaren Marketeers in huis met brede expertise binnen de flexbranche. Zijn termen als SEO, SEA, CRO, CPA, CPH en ROI abracadabra voor jou? Wij geven je graag een duwtje in de juiste richting middels een strategisch advies, enkele quick-wins of door je het juiste gereedschap aan te rijken.


Benieuwd hoe jij marketing kunt inzetten voor meetbaar betere resultaten?

Neem contact op met Maarten Monster

Alles op een rij